Продавець FILTER PRO - фільтри для води розвиває свій бізнес на Prom.ua 16 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
178 відгуків

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Згідно із Законом України "Про захист прав споживачів" покупець має право: 1. Обмінювати товар належної якості. 2. Повертати товар належної якості. 3. Повертати або обмінювати товар неналежної якості. Який товар підлягає обміну: 1. Товар, у котрого є чек; 2. Товар в оригінальному пакуванні зі збереженими бирками та ярликами, що не був у вжитку; 3. Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів. Процедура повернення та обміну товару Належної якості: 1. Сповістіть про намір повернути оплачений товар. 2. Надайте номер декларації відправленої посилки та номер банківської картки для повернення коштів. 3. Після отримання товару протягом п'яти робочих днів ми повертаємо вам гроші або інший товар. 4. Всі витрати на перевезення або комісії, а також переказ коштів у цьому випадку покриває покупець. Процедура повернення товару Неналежної якості: 1. Сповістіть про намір повернути оплачений товар. 2. Надайте номер декларації відправленої посилки та номер банківської картки для повернення коштів. 3. Після отримання товару протягом п'яти робочих днів ми повертаємо вам гроші або інший товар. 4. Всі витрати на перевезення або комісії, а також переказ коштів у цьому випадку покриває продавець. Обмін та повернення товару здійснюється через "Нову пошту", а також за фізичною адресою - м. Одеса, вул. Водопровідна, 10. Повернення коштів здійснюється після отримання товару. Повернення коштів проводиться на карту чи розрахунковий рахунок покупця. Повернення коштів здійснюється протягом 5 днів з моменту отримання посилки на відділенні "Нової пошти" продавцем.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner